مرگ احساس
مرگ احساس

مرگ احساس

تو ای ...


تو ای بانوی قصه های من 

تو ای خانوم لحظه های من 

تو ای اهوی جنگل های من 

تو ای دریای قطره های من

تو ای زیبای رویا های من

تو ای شبتاب گلبرگ های من 

تو ای مهتاب اسمان های من 

تو ای ماهی دریا های من 

تو ای خورشید روزهای من 

تو ای باران ابرهای من 
                    
                          دوستت دارم شقایق دشت های من                                                                                                                  
نظرات 2 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:38 http://www.love2.blogsky.com

.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........سلام.........♥##############♥
...........................♥###########♥
..........خوبی...........♥#########♥
...............................♥#######♥
....اپم.........................♥#####♥
...................................♥###♥
...به ماهم سر بزن............♥#♥
.......................................♥
..............منتظرم.................♥
........................................♥
........................................♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
.: ............................ :. ♥
................................♥
...........................♥
......................♥
.................♥
............♥
........♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
.............♥
.......................♥
......... .........♥
.........................♥

mohedese چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:41 /http://cheshmhayebiseda.loxblog.com/

سلام
وب نازی داری
و
همچنین مطالبت هم زیباست
خوشحال می شم به مرگ احساس منم بیای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد