مرگ احساس
مرگ احساس

مرگ احساس

زیبای من ...

تو ای عاشق ترین ,دریای من

تو ای محبوب ترین ,رویای من

تو ای زیبا ترین, فریاد من

تو ای مهربان ترین ,خورشید من

تو ای بانو ترین ,اسمان من 

تو ای پاک ترین ,باران من

تو ای روشن ترین ,چشمان من

دوستت دارم ارام من



نظرات 4 + ارسال نظر
امین جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:20 http://over.blogsky.com

سلام
مرسی از شما
سری چهارش ولی نبود نساختن ...ساختن ولی نیس واسه دانلود

امین شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:26

آره نیس واسه دانلود ولی سرچ که میکنی یه چیزهای میاد بالا که دانلود نمیشه
قرار هس فصل پنجمش رو هم بسازن

امین شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:29

با اسم دریا نظری دا دی فکر میکردم دخملی
امگار اشتباه فکر میکردم

امید پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:57

اسلام وقتتون بخیر
ز نوشته های خودتونه ؟ زیبا بود موفق باشید

سلام بله از نوشته های خودمه ممنونم نطر لطفتون مرسی که سر زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد